penghargaan untuk laporan latihan industri


LAPORAN LATIHAN INDUSTRI NAMA NOR ALIA BINTI AHMAD SIRAJ. Laporan ini merupakan bukti bahawa saya telah menjalani latihan industri di Bank Muamalat Malaysia Berhad Corporate Reporting Team dan sebagai tanda penghargaan saya kepada.


Contoh Email Cover Letter Contoh Email Cover Letter Pada Cover Letter Ini Sang Pelamar Juga Menunjukkan K Email Cover Letter Cover Letter Example Cover Letter

Bersyukur kehadrat Ilahi kerana dengan izin-Nya dapatlah saya tamatkan latihan industri dengan jayanya.

. Tujuan penulisan laporan Latihan Industri ini adalah untuk menilai sejauh mana keberkesanan Latihan Industri yang telah dijalani oleh pelajar sepanjang sesi tersebut. Oleh itu saya ingin mengucapkan ribuan. Ibrahim selaku pengarah seluruh negeri Perak kerana memberi peluang kepada saya untuk.

PENGAKUAN PENULIS i PENGAKUAN PENYELIA ii PENGHARGAAN iii KANDUNGAN iv v SENARAI RAJAH vi SENARAI JADUAL vii SENARAI LAMPIRAN viii 1 PENGENALAN 11. Salam tulus ikhlas ditujukan khas untuk Ibu dan Ayah saya serta keluarga yang sentiasa mendoakan kejayaan saya pensyarah pensyarah dan rakan. 1 1 PENGHARGAAN Bersyukur kepada Hadrat Ilahi kerana.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu bapa saya Encik Nooraznan Bt Abdul Karim dan Puan Norbisah Bt Hanafiah. Mereka memberi sokongan penuh. Dengan bantuan yang saya peroleh dapatlah saya menyiapkan laporan ini dengan sebaik mungkin mengikut kehendak pihak Politeknik bagi memenuhi salah satu syarat-syarat untuk.

Laporan Penuh Latihan Industri Pelajar Politeknik Perdagangan Latihan Belajar Industri Penghargaan backup Daing Syaza Daing Mansor. MALAYSIA TARIKH HANTAR 11 SEPTEMBER 2017. DEDIKASI DAN PENGHARGAAN.

Salam sejahtera saya Sugenthi AP MuthuKrishnan 21DIP14F1119 siswi Politeknik Balik Pulau yang mengikuti kursus Diploma Teknologi. Seperti yang telah ditetapkan oleh pihak Politeknik saya telah membaikkan program Latihan. PENGHARGAAN Setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan ribuan terima kasih saya ucapkan kepada Panasonic Appliance Air-Conditioning Malaysia Sdn.

Khusus untuk bonda tersayang iaitu Puan Konira Bt Rahim dan ayahanda Encik Zainal Amri Bin Mohd Razali serta seisi keluarga. Up to 24 cash back PENGHARGAAN Segala pujian bagi Allah SWT pemilik sekalian alam syukur kehadrat Ilahi kerana dengan taufik dan hidayahNya telah memberi keizinan saya untuk. PENGHARGAAN Alhamdulillah terima kasih semua kepada Allah SWT.

Kamalrulnizam Bin Abu Bakar kerana sudi menerima saya. Alhamdulillah syukur saya kehadrat Allah SWT kerana dengan limpah kurnia-Nya saya dapat menamatkan dan menyiapkan Laporan Latihan Industri. Sepanjang latihan industri ini saya telah memperoleh pelbagai pengalaman serta menambahkan lagi ilmu pengetahuan yang bermanfaat dalam hidup saya sebagai seorang pelajar.

Dengan izin-Nya saya berjaya menjalani latihan industri dalam tempoh yang tertentu dan juga untuk menyediakan. Bersyukur saya ke hadrat ilahi kerana dengan limpah kurnia dan izin-Nya dengan ini saya Nurul Husna binti Mohamad Zahir 21DNS15F1016 siswi Politeknik Balik. Up to 24 cash back Penghargaan.

Setinggi-tinggi penghargaan saya ucapkan kepada pihak pengurusan Jabatan Kerja Raya Daerah Kerian kerana telah memberi peluang kepada saya untuk menjalani latihan. Up to 24 cash back Penghargaan. Statistik Industri Besar dan Sedang Kota.

Laporan Akhir Latihan Industri ini boleh disempurnakan dengan keizinanNya. Setinggi-tinggi penghargaan juga saya ucapkan kepada penyelian saya semasa menjalani Latihan Industri ProfDr. Setinggi-tinggi penghargaan diberikan kepada Pengarah Puan Nor Jannati Bt.

Nov 02 2018 RM52 juta untuk pelaksanaan program keusahawanan dan latihan industri tani termasuk bagi menarik penglibatan golongan muda menceburi sektor agromakanan.


Perkembangan Teknologi Dan Informasi Yang Semakin Canggih Di Era Revolusi Industri 4 0 Menjadi Tantangan Bagi Pemkab Luw Pendidikan Revolusi Industri Teknologi


Spm Bab 10 Analisa Laporan Kinerja Keuangan Analisis Keuangan Penganggaran Keuangan


Contoh Laporan Latihan Industri Full Luck Pahala Person


Download Gambar Cover Laporan Download Gambar Cover Laporan Kesan Laporan Ini Sangat Cocok Untuk Murid Yang Ingin Tampil Bed Gambar Gambar Latar Belakang Buku


Spm Bab 10 Analisa Laporan Kinerja Keuangan Analisis Keuangan Penganggaran Keuangan


Pin On Galerisampul


Laporan Penuh Latihan Industri Pelajar Politeknik Perdagangan Places To Visit Projects To Try Visiting


Hermen Peri Pelaku Umkm Harus Manfaatkan Teknologi Bentengsumbar Com Latihan Teknologi Informasi Pemerintah

Related : penghargaan untuk laporan latihan industri.